Camperplaats Bij Zee

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juli 2024

Nette camperplaats, schoon sanitair, vriendelijke eigenaren. Helaas geen warm water voor de afwas en misschien is twee douches en twee toiletten wat weinig.

Peter_S

Beste Peter, dank voor je nette review. We zijn een kleine- middelgrote Camperplaats de algemene richtlijnen die vaak worden gevolgd zijn, 1 op de 10 staanplaatsen voor zowel de toiletten als de douches.

• juli 2024

dit is nou zo’n camperplaats die je graag wilt bezoeken. ruime plaatsen , mooi aangelegd en prima sanitair! omgeving leuk om te ontdekken kortom hier komen we zeker terug! chapeau !

Arno60

Beste Arno, dank voor je leuke review. Uiteraard zijn jullie van harte welkom.

Arno60

Beste Arno, dank voor je leuke review. Uiteraard zijn jullie van harte welkom.

Camperplaats Bij Zee