Camperplaats Bij Zee

Stellendam, Goeree-Overflakkee, Zuid-Holland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

topplek ! alles wat je als camperaar nodig hebt is aanwezig. Picasso dankt je nog voor de hondekoekjes ! groetjes Ann en Johan

Picassootje

Leuke review, doe picassootje vooral de groetjes. Altijd heb ik snoepjes voor de hondjes uiteraard ook uit zelfbescherming! 🤣

heerlijk plekje, supervriendelijk eigenaars, alles verzorgd tot in de puntjes, maar zeer relaxte sfeer. Gezellig barretje, prachtige omgeving om te fietsen, verse broodjes te verkrijgen en mogelijkheid tot leveren aan de camper van avondeten...wij komen zeker terug!

rudynevejans

Wat een fijne review, hartelijk dank daarvoor Rudy en uiteraard zien we jullie graag terug.

top plek. gastvrij, zeer schoon. Geen stress met alle regeltjes. gezellig met bar/terrasje. 10 min van leuk restaurant. Mooi sanitair. gr. Marco & Conny

Marco.Arts

Dank je wel Marco en Conny.

Marco.Arts

Dank je wel Marco en Conny.

Over ons

Welkom bij onze gezellige familiecamping en bed & breakfast! Wij zijn een enthousiaste familie die met liefde en toewijding een kleine camperplaats beheert, met 15 knusse plekken. Maar daar blijft het niet bij! Bij ons vind je ook twee charmante bed and breakfast studio's en twee sfeervolle bed and breakfast tiny houses. Wat ons uniek maakt, is dat wij de ideale plek zijn voor groepen vrienden of families die samen willen genieten van een vakantie, maar wel hun eigen plekje verkiezen. Terwijl de één zich comfortabel nestelt in een camper, kan de ander zich laten omarmen door de gezelligheid van een tiny house. Bij ons staat gastvrijheid hoog in het vaandel. Wij streven naar een ongedwongen sfeer waarin iedereen zich direct thuis voelt.

Camperplaats Bij Zee