Camperplaats Bij Zee

Stellendam, Goeree-Overflakkee, Zuid-Holland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

heerlijk plekje, supervriendelijk eigenaars, alles verzorgd tot in de puntjes, maar zeer relaxte sfeer. Gezellig barretje, prachtige omgeving om te fietsen, verse broodjes te verkrijgen en mogelijkheid tot leveren aan de camper van avondeten...wij komen zeker terug!

• maart 2024

top plek. gastvrij, zeer schoon. Geen stress met alle regeltjes. gezellig met bar/terrasje. 10 min van leuk restaurant. Mooi sanitair. gr. Marco & Conny

Marco.Arts

Dank je wel Marco en Conny.

• maart 2024

Mooie nieuwe camperplaats. Modern sanitair (wel betaald € 1,-). Er is een vriendelijk ontvangst door de eigenaresse. Afvalscheiding bij de ingang. Het grind neem je wel mee de camper in, blijft onder de schoenen hangen. We gaan zeker nog een keer terug.

Theunissen-Habets

Dank voor uw reactie. We hebben bewust gekozen voor een duurzame oplossing met de fijne grind. Het laat goed regenwater door zodat bij regen nooit geen water blijft staan en de camper zodoende altijd droog staat. In de zomer is het voor het aansluitende gras een waterreservoir waardoor het gras ook bij extreme droogte nog steeds groen blijft. Het is inderdaad zo dat het weleens een beetje aan de schoenen zit. Ondanks dat fijn dat u zeker terugkomt!

Marco.Arts

Dank je wel Marco en Conny.

Over ons

Welkom bij onze gezellige familiecamping en bed & breakfast! Wij zijn een enthousiaste familie die met liefde en toewijding een kleine camperplaats beheert, met 15 knusse plekken. Maar daar blijft het niet bij! Bij ons vind je ook twee charmante bed and breakfast studio's en twee sfeervolle bed and breakfast tiny houses. Wat ons uniek maakt, is dat wij de ideale plek zijn voor groepen vrienden of families die samen willen genieten van een vakantie, maar wel hun eigen plekje verkiezen. Terwijl de één zich comfortabel nestelt in een camper, kan de ander zich laten omarmen door de gezelligheid van een tiny house. Bij ons staat gastvrijheid hoog in het vaandel. Wij streven naar een ongedwongen sfeer waarin iedereen zich direct thuis voelt.

Camperplaats Bij Zee