ruime en rustige plek om te staan, hoewel 17,50 euro is wel aan de hoge kant. 7,50 euro verhoogd sinds vorig jaar

Sjefke55

Rustige plek met net toilet en douche gebouw. Onze kinderen mochten met de skelter en step spelen samen met de kinderen van de eigenaren. We keken vanuit de camper op een weilandje met schapen en een kalfje. Erg leuk!

Camperliefde86

Fijne rustige plek om te staan. Recent is er een sanitairwagen geplaatst met twee douches en toiletten. In de omgeving kan je heerlijk fietsen.

• Jonge Zevenhovenseweg 7

2435 NA, Zevenhoven, Nederland