Wij waren er op 20 juni 2023 - Camping is gesloten!!

• mei 2022

Wij kwamen hier aan in mei 2022 en toen was het terrein compleet verlaten en vervallen. Afgezet met hekken dus het lijkt niet meer te bestaan.

• oktober 2019

vanzoest

Bedankt voor de vriendelijke woorden! Hoewel ik wil toevoegen dat op het moment dat je aankwam, heb ik je specifiek verteld dat de camping tijdelijk is gesloten vanwege renovatiewerkzaamheden en deze speciaal voor jou heeft geopend. Ik heb ook maar de helft van de prijs in rekening gebracht.

Wij waren er op 20 juni 2023 - Camping is gesloten!!

• mei 2022

• oktober 2019