Ohrid, Municipality of Ohrid, Noord-Macedonië

Grebnos Campsite

midden tussen de bergen - in het Galicica Nationaal Park gelegen - gelegen in een baai in het mooiste deel van het meer van Ohrid, mooiste stranden - pitoresque vissersdorpje - honden toegestaan - vooraf bellen voor reservering

• Р501

Ohrid, Noord-Macedonië
  • MKD 10,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

Wij kwamen hier aan in mei 2022 en toen was het terrein compleet verlaten en vervallen. Afgezet met hekken dus het lijkt niet meer te bestaan.

• oktober 2019

vanzoest

Bedankt voor de vriendelijke woorden! Hoewel ik wil toevoegen dat op het moment dat je aankwam, heb ik je specifiek verteld dat de camping tijdelijk is gesloten vanwege renovatiewerkzaamheden en deze speciaal voor jou heeft geopend. Ik heb ook maar de helft van de prijs in rekening gebracht.

• september 2019

Voor wat deze ruimte kost, wordt niets aangeboden. Het is misschien waar dat het strand of de baai erg mooi zijn, maar alles rondom de plaats is volkomen bezaaid en alles, echt alles verwaarloosd en verwilderd. Het is een oplegging.

• oktober 2019

• september 2019

CarthagoXL

• MKD 10,00 • 1 jan. t/m 31 dec.