Op zich een saaie geasfalteerde parkeerplaats maar wel een rustige plek om de nacht door te brengen. Prijs is te hoog voor wat aangeboden wordt. Zoals al werd genoemd, zijn douches en toiletten niet schoon en puilen de vuilnisbakken uit.

Macst

Prijs verhogen, nu al 250 kronen op 8 september 2023, maar volle vuilnisbakken en ronduit vieze douches. Al het andere zou eigenlijk prima zijn. We kunnen het gevoel niet van ons afschudden dat de prijzen naar believen worden verhoogd. Er zijn voldoende campers op de weg.

Ronco

cp bij een jeugdherberg. betalen of cash of via creditcard via een snackautomaat. prima douches en toiletten. Erg druk s avonds met camperaars

Brufjell parking