alles zeer onduidelijk qua betaling. niemand weet van iets. toerisme bureau dicht, stadhuis weten ze van niets. stuurden me naar het hotel rederiet waar je kon betalen, als hun app werkt… wel mooie plaats met faciliteiten.

Ben14

Voor een nacht is dit ok, veel lawaai van de vissers die ook ‘s nachts aanwezig waren.

Schorpioentjes

CP, waar je uitzicht hebt op het water en de vissersbootjes. Supermarkt dicht bij. Wel onduidelijk waar je moet betalen voor de overnachting (NOK 295). Bij hotel Rederiet bij de rotonde. Wel fors aan de prijs, waarschijnlijk betaal je ook voor het uitzicht.

Farsund Bobil Camp [Farsund Rotterdam]