Tingsaker familiecamping

Lillesand, Agder, Noorwegen

• juli 2024

Mooie camping aan het water. Er is een klein winkeltje met vers brood in de ochtend. Je kunt er een bootje huren. We hadden geluk dat we dicht bij het sanitairgebouw stonden, dat regelmatig ook gepoetst wordt. Een paar extra wc’s en aparte wasbakken, zou nog wel fijn zijn.

• juli 2024

Voor ons de laatste camping voor we weer op de ferry gingen. Allervriendelijkste ontvangst, plek gezocht op het grasveld aan de andere kant van de weg. de camping heeft de faciliteiten prima geregeld en ligt aan een jachthaventje.

• juni 2024

• juni 2024