Tingsaker familiecamping

Lillesand, Agder, Noorwegen

Tingsaker familiecamping

Terrascamping met uitzicht - aan zandstrand - kindvriendelijk zwembad - Kristiansand 30km - centrum 1km

• Tingsakerveien 10

4790, Lillesand, Noorwegen
  • NOK 350,00 • 1 mei t/m 1 sep.

Nette camping. Keurig sanitair. Aardige mensen. Strandje is top vooral voor kinderen. Je kunt er ook n bootje huren. Meer dan voldoende stroompunten. Ook leuke speeltuinen voor kinderen. We hebben hier twee nachten genoten met ons gezin.

• augustus 2019

Vrij grote camping met nieuw en schoon sanitair, toegang sanitair met code. Vriendelijke en behulpzame beheerder. Een leuk dorp op ruime loopafstand(Ca. 20 minuten) met verschillende restaurants, waarvan diverse een terras hebben met uitzicht op zee.We waren hier 1 nacht op 7 juni 2019.

• juli 2019

Leuke camping aan het strand met vriendelijke uitbaters. De plaatsen kunnen een beetje schuin staan, afhankelijk van wanneer je komt en wat je krijgt. Sanitaire voorzieningen zijn meestal nieuw en schoon.

• augustus 2019

• juli 2019

Burtid1

• NOK 350,00 • 1 mei t/m 1 sep.