Evje-Kilefjorden Camping

Hornnes, Evje og Hornnes, Agder, Noorwegen

• juli 2024

prachtige camping met mooie vrije plekken. prima sanitair, warm water en zeep en papier. vis schoonmaakplek. volledige keuken. alles top

• juli 2024

Mooie camping! Voor groot en klein. Netjes, modern en van deze tijd. Ruime plekken. Mogelijkheden voor grill en vuur. Kano verhuur, ook leuk! Aardige eigenaren.

• juli 2024

Fijne camping op handig punt ivm veerboot. Vriendelijke Nederlandse beheerders en veel mogelijkheden. in vergelijking met 2 jaar geleden mooie nieuwe keuken en afwasplaatsen. Deze camping blijft op ons lijstje staan!

Evje-Kilefjorden Camping