Flateland Camping

Flateland Camping

Nederlandse beheerders - direct aan rivier - bosrijk - centrum 23km

• Riksveg 9

4747, Valle, Noorwegen
  • NOK 185,00 • 13 mei t/m 12 sep.

• NKC - NKC/CCI Card, CCI - Camping Card International

In mooie omgeving gelegen camping waar je volop van het Noorse buitenleven kunt genieten. Hartelijke ontvangst door Nederlandse eigenaar. Prijs incl stroom per dag Nkr 235.

Willem de Boer

Zeer mooie rustige camping met veel parkeerplaatsen, ook verder terug in het bos. Toiletten en douches erg schoon, vriezer beschikbaar (zelden in Noorwegen), geweldige speeltuin, er is alles wat je hartje begeert. De uitzondering is een bakkerij die we niet in de buurt hebben gevonden.

outdoorAlex

Prima camping, met diverse grote velden. Wij konden zelf een plekje uitkiezen. Leuke speeltuin voor de kids en zwemwater ok af te koelen. Er staan meerdere bbq’s die je kan gebruiken, ook om savonds vuurtje te maken. Enige minpunt: wij vonden het sanitair niet echt schoon

Adtenooie

• NOK 185,00 • 13 mei t/m 12 sep.

• NKC - NKC/CCI Card, CCI - Camping Card International