mooie camping, goed sanitair zeer vriendelijke eigenaar prijs kwaliteit zeer goed

Dujo22

geen idee wat mensen beleefd om over deze CP ook maar iets positiefs te schrijven. Een zeer slecht onderhouden terrein, een smerige smerige zeer smerige bende om je grijs water en cassette te lozen. Kortom wegwezen.

Rinaentheo

Ongelooflijke opmerking!!! We hebben de doos geleegd. Maar grijs water moet elders worden geleegd. Verder houden we cp netjes en leuk. Om grijs water af te voeren hebben we twee plekken in de stad. Niet op de camping. Maar twee stoelen zou genoeg moeten zijn.

• augustus 2021

Prima in orde. Schoon sanitair. 2 wasmachines en 2 drogers. Wassen èn drogen kost 60 NOK. Aardige en behulpzame beheerder. Grijs water via emmers lozen in stortbak voor chemisch toilet. Beetje omslachtig. Beter even naar de camperplek bij de haven.

• augustus 2021

• Storvannsveien 103