heel duur 27€ betaald voor een betonplaat zonder veel rente... Het is april, er is niemand en je moet de parkeerplaats verlaten om het water af te tappen. Ik durf niet water bij te vullen omdat het zo vies is... Gelukkig is de stad prachtig en de fjord en zijn prachtige watervallen

Hymer-Globetrotter

Zooitje ongeregeld, iedereen doet maar wat. Sanitair niet proper, hebben we gelukkig niet nodig. Daar heb je je .Camper voor. Service plek smerig, veel kabaal van honden. Als je Odda wil doen goed voor een nacht en dan snel verder. Jammer, met beetje zorg en orde.zou het redelijk kunnen zijn.

Camp Lothepus