Mooie wandeling voor Geo Cachen achter deze camperplaats. Nette toilet, lozen wc, en uitkijktoren waarop we s avonds nog 3 elanden gespot hebben aan de overkant van de weg.

• juni 2023

prachtige cp. Aanrader voor als je langs de E6 wilt overnachten

• augustus 2022

mooie en schone Camper plaats. was toilet maar geen gebruik van gemaakt. ook plaats om je toilet cassette ledigen. er waren mooie banken en tafels waar je kon zitten. camperplaats ligt in natuurgebied en bij water. mooi wandelen. cp plaats was vol ‘s avonds. geen last van verkeer

• juni 2023

prachtige cp. Aanrader voor als je langs de E6 wilt overnachten