Leuk plek voor een nachtje. Geen stroom hier. Staat aan het einde van de dag hele vol. Je hoort echt een gebrom de hele nacht, dat is jammer. De ondergaande zon maakte het helemaal af!

Koole2023

perfecte plek aan het water, lekker een frisse ochtendduik genomen. toiletgebouw met 2 schone toiletjes, voldoende papier en warm water. wij kwamen met regen dus veel modder en nare vliegen. omgeving prachtig! tegen het einde ook erg vol met campers en idd gebrom van de fabriek.

• Strandvegen 166

2316, Hamar, Noorwegen