FANTASTISCH! Een prachtige plek midden in de natuur. Wij stonden hier helemaal alleen. Op 10 meter afstand een schoon toilet. Wij raden dit aan als je van wildkamperen houdt! Informatie over het NP in het huisje nabij te vinden.

Sannies

hele mooie plek heerlijk rustig houd er rekening mee je moet tol betalen om het park in te rijden 100 nok.

de-Siempies

geweldige locatie, prachtig natuurreservaat! hiervoor kom je naar Noorwegen. op camperplek klein beekje, toiletje en picknicktafels. wij zijn terug gereden naar de inhammen meer in het bosstuk gelegen. rust ruimte natuur en wandelroutes, top!

Parking Reinheimen Nasjonalpark