Geweldige plek voor mensen die op doorreis zijn om een nacht door te brengen.

Giorgio_75

leuk voor een nacht met de rug naar het station waar er op het moment dat wij er waren geen trein reed ivm overstromingen . gravel plaats achter rema 1000, veel water plassen . verder leuk plaatsje om rond te lopen met voldoende winkels.

McLouis5758

Grote parkeerplaats bij supermarkt REMA 1000. Rustig en goed voor een nacht. Watertappunt met slanghaspel hangt aan de muur aan voorzijde van de supermarkt.

wb1

Geweldige plek voor mensen die op doorreis zijn om een nacht door te brengen.

• Storgata 22a

2670, Otta, Noorwegen