Otta bobilparkering

Otta, Sel, Innlandet, Noorwegen

• juni 2024

prima plek voor een nacht . voldoende afstand houden tot spoorlijn (goederentreinen ‘s nachts). Eind juni werd net het terrein weer vlak gemaakt.

openbare parkeerplaats. Ook voor grote campers. Winkelcentrum op 100 m afstand

ludger

wij hebben slechts boodschappen gedaan bij Rema. het terrein was met veel plassen. behalve dicht bij het spoor. wij zijn verder gegaan.

openbare parkeerplaats. Ook voor grote campers. Winkelcentrum op 100 m afstand

• Storgata 22a