Brønnøysund, Nordland, Noorwegen

Torghatten Camping & Strandrestaurant

gelegen op schiereiland Torget - aan de voet van berg Torghatten "the mountain with the hole" - broodservice - code voor douches en toiletten bij check-in - restaurant - centrum 14km

• Sekundær Fylkesveg 54

Brønnøysund, Noorwegen
  • NOK 250,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

ziet er goed uit, maar wel, zoals gezegd, zompig en nat na enkele dagen regen. op de CP 200 meter ervoor gestaan, deze kost NOK 200 en voor stroom NOK 50 erbij.

RobbieV

Ruim opgezette camping met grote, niet afgebakende plaatsen. Bij regenval, wij waren daar toen, is het niet aan te raden om met een camper op een plek te rijden. Zompig, drassig en risico op vastrijden. Wij zijn omgedraaid en naar de CP terug gereden die er 200 mtr voor ligt.

Minkie

Mooie, goed verzorgde camping vlakbij de berg Torghatten. Prachtig gelegen. Sanitair is prima! Je mag zelf een plek uitzoeken. Voor camperaars alle noodzakelijke voorzieningen aanwezig. Wij betaalden 280 nok zonder stroom voor 1 nacht. Wandel en fiets mogelijkheden.

JoyceKS

• NOK 250,00 • 1 jan. t/m 31 dec.