We betaalden op 7 juni 24 juni 340 NOK zonder elektriciteit, ondanks dat we een ECC-kaart hadden.

Bamalu

Vriendelijke ontvangst, ruime plekken en prima sanitair. Grote douches waar je je spullen goed en droog kwijt kan. Centrum goed te bereiken vanaf de camping. Enige dissonant: het monotone geluid van de staalfabriek (die je overigens niet ziet).

marleenjanjari

Een leuke plek, dicht bij de stad en dicht bij winkelmogelijkheden. Wifi is erg slecht en eigenlijk niet aanwezig. Een zeer vriendelijke receptie die bereid is om te helpen.

Mo i Rana Camping