eenvoudige parkeerplaats zonder infrastructuur. we kwamen om 4.30 uur aan?, geen probleem om een stoel aan de zijkant te krijgen. Volgens de bewegwijzering kan er gratis gebruik worden gemaakt van 16.00 uur tot 07.00 uur De plaats lijkt mij oké voor een overnachting en sightseeing.

Uwe-K

Ideale SP om de stad Narvik te bezoeken en te overnachten. Te betalen van 07.00 uur tot 16.00 uur. Parkeerautomaat bij sportcentrum Idrettens Hus, praktischer via Easypay. Overdag verkeerslawaai, 's nachts rustig. Langs de uitgang zijn drie langsparkeerplaatsen voor grote stacaravans.

• augustus 2021

Rustige parkeerplaats, gratis van 16.00u tot 7.00u. overdag 10Nok per uur, machine tegenover bij Iddrettens hus, nog steeds stuk.

• augustus 2021

• Otto Sverdrupsvei 4