Dit is de zoveelste plek waar je niet kan staan. er staat een duidelijk bord dat je niet mag staan tussen 00:00 en 06:00. Lastig overnachten dus. Ik vraag me serieus af of er enige check plaatsvindt op de informatie in deze app.

rdekock

Rustige plaats met geweldig uitzicht. Veel mensen met een tent. Ideale tussenstop. Goede tip!

Kenneth&Sol

wij stonden er juni 2023 samen met nog 4 campers. Een van de mooiere plekken en er is een leuke kleine wandeling te doen over een bakje naar je eigen eiland. overdag hoor je de weg wel, maar Savonds is er weinig verkeer waardoor je daar geen last van heb.

• E39

5561, Bokn, Noorwegen