camping bij motel, sanitair redelijk wel heel schoon. beheerder enthousiast en gastvrij.

EuraMobieltjes

We hebben hier 2 overnachtingen gehad, en zijn niets te kort gekomen, zeer net sanitair, heel vriendelijke eigenaar, uitleg gekregen over bezienswaardigheden in de buurt. Helemaal top. Familie Schepens

• oktober 2022

hele kleine camping/hostel. Wij stonden op het grind naast toilet gebouw. Zeer gastvrij, alles gratis. Mag wat onderhoud wel zo zijn maar de plek maakt veel goed.

• oktober 2022

Hjelmeland Camping