Aardige man en nette faciliteiten. Wasmachine en droger waren welkom ivm het weer. Camping was wel ver vol en we stonden op B locatie langs de weg.

SB59

Prima camping. Weinig verharde ondergrond, veel gras was door het natte weer al modderig geworden. Het sanitair gebouw is fantastisch, douchen is inbegrepen in de prijs. Nergens anders zo’n fijne douche gehad! Wij betaalden 400NOK incl. stroom voor 1 nacht.

Sannies

Heerlijke plek, supervriendelijke eigenaar. Toiletten/douches schoon. We hadden een plek met een geweldig uitzicht op het meer en naast een riviertje. De plekken aan de straat zullen het verkeer horen, maar 's nachts is er niet zoveel. Kleine keuken beschikbaar. Boten te huur.

Wathne Camping