prima camping als laatste stop voor de Noordkaap. vriendelijke, behulpzame beheerder. Gebruik wasmachine en wasdroger in de prijs inbegrepen. Serviceplaats camper aanwezig, douches en toiletten netjes, maar gedateerd.

Bobil

rustig gelegen, slechts 3 km van de E6, ideale tussenstop op de route naar de Noordkaap op een goed uitgeruste camping. We kregen een zeer vriendelijk welkom en het was slechts ongeveer half bezet. Alles is een beetje oud maar nog in goede staat.

CamperKoni

We kregen een vriendelijk welkom. Het is een kleine, eenvoudige plek, maar alles is aanwezig. We betaalden NOK 350 voor één nacht inclusief douche en stroom, plus NOK 30 voor wasmachine en droger.

• Riksveg 94

9620, Kvalsund, Noorwegen