Nordkapp, Troms og Finnmark, Noorwegen

Nordkapphallen

parkeerplaats van de Nordkapphallen - openingstijden Nordkapphallen 18/05-17/08: 11-01u; 18/08-31/08: 11-22u; 01/09-17/05: 11-15u - 12-uurs verblijfsticket NOK 180 per persoon -Nordkapptunnel tolvrij - Honningsvåg 32km

• E69

9764, Nordkapp, Noorwegen
  • NOK 30,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• november 2022

Geweldige locatie 🤣 Dus we kwamen in november kort voor 15.00 uur aan en hoefden niets te betalen. Natuurlijk was het heel, heel, heel stil in deze tijd van het jaar en niets stoorde ons! Helaas waren de toiletten op slot, maar die hebben we wel in de camper.

• september 2022

Locatie erg mooi, onverharde plaats om voorzichtig te rijden, water was al uitgeschakeld 29-09-22, geen afvoer van het toilet! Alleen parkeren is gratis, bij bezoek aan de hallen - ook alleen de winkel - wordt ca. 30 euro per persoon gevraagd.

Gkjm

Dank voor de tips, alleen even rondkijken is meer dan voldoende. Smoordruk nu, maar goed onbewolkt, dus de middernachtzon kunnen we de komende 12 uurtjes bekijken

• november 2022

• september 2022

Skobberdebonk

• NOK 30,00 • 1 jan. t/m 31 dec.