ongelooflijk mooi uitzicht, zeer ongecompliceerde betaling (bel gewoon de eigenaar, je kunt met kaart betalen), het was voor ons ook erg stil ondanks veel andere kampeerders! ook de prijs van 200 kronen zonder stroom was helemaal prima voor het uitzicht!

amiller

Geweldig uitzicht op het Hardangerfjord, stroom tegen betaling 50 NOK en staan 200 NOK. Uur of acht kwam er een meneer op een quad om geld te innen. We konden pinnen. Water gratis. De camperplek is nog in aanbouw lijkt het. Mooie plek voor 1 nacht.

Hardanger Bobilplass