Sandvik Camping

Gaupne, Luster, Vestland, Noorwegen

• juli 2024

Receptie is verderop in een hotel. Prima sanitair, wel douche munten nodig. Goede plek om door te trekken. Op loopafstand van winkelcentrum. Kosten 420 NKR incl stroom

• juni 2024

Nog steeds betalen bij de receptie 250 meter van de camping,prima toiletgebouw schoon wij betaalde 340 kr en douche munten 10 kr p.p wifi gratis

Pommetje50

Prima camping. Betalen inderdaad in het hotel verderop. Sommige verharde plekken zijn voor een grotere camper wat aan de kleine kant. Veel andere reviews zijn negatief over het sanitair, naar ons inzien is dat wat negatief. Het sanitair was juist schoon en ruim!

• juli 2024

• juni 2024