Tungesvik Gard

Skånevik, Etne, Vestland, Noorwegen

• juli 2024

de weg ernaar toe is inderdaad erg smal.je kunt nergens uitwijken dus best spannend dat er niet iemand van de andere kant komt. wel voor de ervaren rijder. lekker rustig aan het water. wij waren er met regen en dan is elke plek triest.

Geweldige staplaats direct aan de fjord. De avontuurlijke reis verliep op de terugweg (T4) meer ontspannen dan verwacht. Super aardige eigenaar, liefdevol ingerichte badkamer.

Wederom hier een nachtje verbleven, prima zo, top. Vriendelijke gastvrouw. 👍

• juli 2024