camping met 4 camperplaatsen (grind); wij stonden (na tel overleg) aan het water met camper, daar geen stroom. prachtig uitzicht op het meer en rust.

Ongezellige camping met veel leegstand,

Hadejo

Er zijn 4 ruim verhardeplaatsen met gras ervoor, sanitair ziet er netjes en schoon uit met afwas ruimte en wasmachine, er is geen WiFi wel goede schotel ontvangst. Je moet je telefonisch aanmelden en dan komt de beheerder afrekenen 350 kronen voor plaats en 50 kronen elektra douchen kost extra.

Ongezellige camping met veel leegstand,

Saue Camping