Rustige en fijne camping. Betaalden € 36 voor Camper, 2p en elektra. Sanitair is schoon, zeer vriendelijke eigenaar. Inderdaad ieder een eigen vlonder. Mooi uitzicht over het water en Leirvik.

Vakansie22

fantastische fijne camping met een prachtig uitzicht over het water, zeer schoon en moderne sanitaire voorzieningen, aardige eigenaar die niet alleen aan de centen denkt maar ook naar het vermaak van de mensen. prijs is ook niet hoog, hier komen we graag terug

g.j.vdkerkhof

Mooie camping met fijne plekken (vlonder) naast een zwemweide. Aardige en behulpzame eigenaar. We waren rond 15 juf in de middag aangekomen dus gelukkig nog plek.

Sponavik Camping