Deze plek is de ergste die ik ooit heb meegemaakt. Geld verdienen, geen privacy. We voelden ons erg ongemakkelijk, dit heeft niets met CP te maken. Iedereen heeft zijn hond bij zich, je moet de worsten op de grill verdedigen. kom hier nooit meer terug Ga door, alsjeblieft.

Womoberni58

10 camperplaatsen en ca 300 vaste gasten. Sanitair proper, mooie ligging aan het Oslofjord met zwemstrand. Wij betaalden 500 Nok per nacht, erg veel voor wat je krijgt. Bus naar Oslo stopt voor de ingang camping.

Ramton camping