prima voor overnachting 25 euro voor wat er is wel veel toilet , loosplek wc en waterinname

Camperfan58

Prima camperplaats met minimale voorzieningen. voor ons voldoende , je kunt er je toilet tank legen en er is een toilet. Voldoende restaurants in de buurt. Over de prijs kun je van mening verschillen, we hebben ook minder gehad voor een hogere prijs. Alles is keurig verzorgd.

w.-veldhuis

Het is een sfeervol plekje met inderdaad heerlijke wijn. Maar voor ons, met een kleine buscamper, toch wat tegenvallend. Eigenlijk is er alleen een wc, verder geen warm water (laat staan een douche). Het is er wel heerlijk stil ‘s nachts!

Bioweingut Edelhof