rust , zon , schaduw….ruimte. alles wat men nodig heeft , wel zorgen dat je zelfvoorzienend bent. ook voor grote campers of combinaties.

• augustus 2020

Fijne rustige locatie, geen voorzieningen. Wij stonden er helemaal alleen.

• juli 2020

erg fijne gratis plek op fietsafstand van o.a. mooie plaats Rust. het evenemententerrein stond tijdens onze overnachting savonds vol met geparkeerde auto's ivm een optreden. dat zorgt voor wat geluid maar voor de rest is het heerlijk rustig. er zijn geen voorzieningen.

• augustus 2020

Fijne rustige locatie, geen voorzieningen. Wij stonden er helemaal alleen.

• juli 2020

Cselley Muhle