prachtige nieuwe camping met veel grote en rustige camperplaatsen met nu nog veel Duitse gasten. Nog een beetje ruimte voor groei gelaten wanneer we hier binnen een paar jaar weer zijn, zijn t zeker vijf sterren. Echt een aanrader.

beus2

prachtige plek zeker aan de prijs maar ruime plek met geweldig uitzicht. Sanitair super alleen weinig voor aantal kampeerders. Mallnitz leuk dorpje op loopafstand. In de buurt genoeg te ondernemen.

smit-Stuutjes

Prima camping en CP, aan de prijs maar voorzieningen compleet en schoon en grote plekken. Leuke omgeving om activiteiten te ondernemen, wij zijn de Ankogel op geweest en bovenste deel naar beneden gelopen.

Hochoben