Wernberg, Villach-Land, Karinthië, Oostenrijk

Landgasthof Fruhmann

op parking Landgsthof met eigen slagerij - ook brood bij de slager - gratis bij consumptie - goede overnachting voor doorreis Italië - Villach 7km - Skigebied Gerlitzen met lift in Annenheim ca.15km

• Triester Straße 1

9241, Wernberg, Oostenrijk

• oktober 2022

De plaats mag dan wat schuin zijn, blokken horen bij de basisuitrusting van de camperaar. Dat is dus geen probleem. Geen last van de weg gehad, dus ook geen probleem. Wel uitstekend gegeten voor een zacht prijsje. Met twee personen een 3-gangen diner incl. een wijntje. En dat voor € 70!!

• september 2022

Ik zal niet meer kunnen klagen. Wat wil je nog meer voor Lau? Geweldige plek voor niets. Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. We hebben hier meerdere keren gestaan en ondanks de "snelweg" goed geslapen. We komen graag terug.

• oktober 2022

• september 2022