Gewoon een parkeerplaats, staat nergens dat je er mag ook overnachten (ook niet dat je het niet mag trouwens). We zijn doorgereden naar Mödling, 12 min. verderop.

• augustus 2022

Mooie camperplaats, rustig, vriendelijke dorpsbewoners. Mooie hertjes tussen de wijngaarden gezien.

• augustus 2022

Grote cp waar meer dan voldoende plaats is. Rustig aan de rand van het dorpje, zonder voorzieningen maar dat is prima voor één overnachting. Slechts 11km totdat we weer op de snelweg zaten.

• Brunngasse

2352, Gumpoldskirchen, Oostenrijk