We zijn hier naar toe gereden vandaag 6 juli 2023 en is gesloten zie foto’s

TweetyXL

Wij zijn NIET gesloten. Ik zag je vandaag zelfs het kamp passeren, je stopte en keek lang, dus je ZAG eigenlijk dat we niet gesloten zijn. Alleen het natuurkampeerterrein is gesloten, maar dat staat in grote rode letters op onze homepage. Dus wat is dit, diffamatie?

• januari 2023

geweldig voor overnachtingen! boeken, betalen, stroom activeren allemaal online en werkend! erg stil. prijs oké voor Oostenrijk. geweldig uitzicht, heel rustig, sliep als een baby!

• mei 2021

JR3

Bedankt voor je review. Aangezien we praktisch op de nok zitten met een heel mooi panoramisch uitzicht, is de ruimte natuurlijk vrij beperkt. Zoals we u hebben laten weten, is het niet toegestaan om op het achterste parkeerterrein of in de wei te kamperen. Dit is gereserveerd voor gasten van het pension en clubgasten, en is al enorm overbelast. Kamperen is daar bij wet verboden. We proberen de beschikbare ruimte zoveel mogelijk te verfraaien en zoveel mogelijk aanbiedingen te doen op een legale overnachtingsplaats. Binnenkort kunnen we ook een warme buitendouche aanbieden. Heeft u geen water, elektriciteit of wifi nodig, dan kunt u natuurlijk ook overnachten op de iets grotere en gratis parkeerplaats in Gallneukirchen.

We zijn hier naar toe gereden vandaag 6 juli 2023 en is gesloten zie foto’s

• januari 2023