Camperplaats met stroom. Geen wifi. Onverzorgde staanplaats. Geen lozing tank en toilet. Slecht schoongemaakt e toiletten en douches. 15 +3 euro veel te duur voor de plaats.

• mei 2022

niemand aan receptie. inschrijven en gepast betalen via enveloppen. Stonden vlak naast de paardenbak die het nodige stof veroorzaakte. Sanitair enige tijd niet schoongemaakt. Geen aanrader.

• maart 2022

Super plek, midden in de natuur, tussen de paarden! Alles is aanwezig en ondanks dat ze nu gesloten waren, zijn we zeer vriendelijk ontvangen! Het was heerlijk rustig en we hebben hier voor de 2e keer, geweldig genoten! Uiteraard komen we hier weer terug!

• mei 2022

• maart 2022