• augustus 2020

Deze parkeerplaats bestaat niet meer. Er zijn alleen parkeerplaatsen voor gewone auto's, de grote plaatsen zijn gereserveerd voor touringcars

• juni 2020

I have not been able to find this place. It is non existing

• september 2019

Voor 1 nacht was het prima. Met het fietspad naast de Mur kom je goed in het centrum. Er is ook een tram vlakbij. Het is niet aangegeven welke campers kunnen parkeren, maar we hadden geen problemen. In het weekend is het gratis (het is een P + R).

• augustus 2020

• juni 2020