prima camping. wel stevig geprijsd. we betaalden €40,00 voor 2 personen,camper,stroom en 2 douchemunten.

pvdh

op een ontzettende regendag laat aangekomen...even gebeld en konden nog terecht...ondanks dat het pijpenstelen regende heeft de moeilijk ter been zijnde eigenaresse samen nog een plek uitgezocht....we hebben er niet echt van kunnen genieten maar topplaats

ericenveerle

prima camping op doorreis naar Slovenië, toiletten zijn netjes en de douches (regendouche) zijn voor 2 personen (familie) 1 muntje is voldoende. Aardige eigenaresse wij moesten €30,00 betalen incl. stroom

Camping Hinterberg