prachtige locatie! modderbad voor onze camper! Alle toestellen op gas gezet: 93€/5dagen! puur bedrog. Dat maakt dat dagprijs incl electra op 75€! Schandalig: we voelden ons bedot. nogmaals locatie : top!!

Patrick-en-Nancy

We hebben hier 10 dgn gestaan voor skivakantie, ligging is direct aan de piste, sauna en zwembad zijn prima. Maar slecht onderhouden plaatsen, een grote natte troep op je plaats. Voor ons geen 2e keer.

CinKoen

Deze camping is ideaal voor wintersporters. Super dicht bij een uitgebreid skigebied en de voorzieningen zijn top. Op de CP aansluiting voor electra en gasaansluiting mogelijk. Is niet goedkoop, maar dat is heel Oostenrijk niet.

Tirol Camp