Ferienhof Sunnawirt

Heiterwang, Reutte, Tirol, Oostenrijk

• juli 2024

25 euro incl douche en wc. stroom 3 euro. prima cp en prachtige omgeving. 15 min lopen naar heiterwangersee waar je overigens heerkijk omheen kunt wandelen

• juli 2024

Vroeger was het daar fijn, gezellig en een beetje thuiskomen. Na een lange tijd waren wij er in juli weer. Teleurstellend! Volledig anoniem. DE locatie is mooi, maar dat is het dan ook. En € 25 voor niets behalve “staan” is behoorlijk steil. Dat is het voor ons. Wij komen niet meer terug.

Ferienhof Sunnawirt