• juli 2024

- rustige, nette/ goed verzorgde camping - zwembad, trampoline, voetbalveld, paarden - vriendelijk personeel - restaurantje - ruime staanplaatsen - overzichtelijk met kinderen - broodjesservice in de ochtend zeer fijne plek voor een tussenstop richting bijv. Italië.

Steef013

Zeer mooi gelegen camping! Verzorgde, prachtige plek! Erg vriendelijk! Gezellig restaurant met heerlijk eten! We voelden ons helemaal op ons gemak!

Wohnmobil.Seybold

heel vriendelijke ontvangst, mooi gelegen, rustig. schoon sanitair en best wat faciliteiten voor kinderen.

• juli 2024

Alpencamping Mark