Deze camping op doorreis bezocht, en eigenlijk te kort (één dag) geweest om een goede beoordeling te kunnnen geven. prachtige lokatie, en vriendelijke medewerkers. Voor één nachtje in verhouding wat duur omdat je geen gebruik maakt van alle voorzieningen. In hoogseizoen reserveren!

vdPutte

enorme site duur maar goede faciliteiten en locatie goed voor gezinnen, net als zwembad en restaurants we stopten een nacht omdat kamperen bij nuziders maar één hond tegelijk toestond en ons hierheen verwezen

Alpencamping Nenzing