Camping Forteca

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juli 2024

Prachtige locatie met mooie kampeergelegenheid rondom een meertje. Geen afgebakende plekken en daardoor mooie ruime plaatsen. Heerlijk gegeten in t restaurant. Mooie routes voor zowel wandelen als fietsen in de omgeving. Wij komen graag terug!

• juni 2024

Leuke camping met een klein meertje. We mochten zelf de plaats uitkiezen. Wij betaalden voor 1 nacht € 19,85 voor camper met 2 personen en 1 hond. Prima toiletgelegenheid.

Camper_Freaks

Prima camping bij een voormalige grindgroeve, vandaar het leuke meertje. Sanitair voldoende en up-to-date. Uitgangspunt voor mooie fietstochten in de omgeving. Het enige puntje van kritiek is de slechte/geen WiFi.

• juli 2024

• juni 2024