Alleen toegang voor stacaravans onder de 3 meter hoog!!! Wij betaalden 76 zloty voor 2 personen zonder hond, all-inclusive. Zwembad direct naast de deur. De UNESCO-kerk kan te voet in 25 minuten worden bereikt. Supermarkt op 5 minuten fietsen.

texy

We waren er op 10 oktober maar het was helaas al gesloten. Een vriendelijke man heeft ons het telefoonnummer gegeven van een andere mogelijkheid in de buurt.

24/7/2023 Hele eenvoudige camping, verouderd sanitair. Wel ruime vakken, maar langs een drukke weg. Van de trein geenlast gehad. Wij betaalden 64 voor twee volwassenen en twee kinderen. Heel groot voordeel: camping ligt naast een gigantisch groot openluchtzwembad met leuk gedeelte voor kinderen.

Camping 231