Molo Camping

Osiek, Powiat Oświęcimski, Woiwodschap Klein-Polen, Polen

Een hele mooie camping, alles er op en er aan. In vorige reviews staat dat de douches met gordijnen af te sluiten zijn, er zijn echter ook douches die met een deur afsluiten. Wij hebben hier drie nachten met heel veel plezier gestaan.

Brin3708

2 Nachten gestaan en had wel langer willen blijven. Kleine plaatsjes maar elektra, water en afvoer grijs water op de plek aanwezig. Zijn ook plekken zonder grijs afvoer, zie plattegrond. Ik denk dat de reviewers voor mij, in het beginstadium vd camping opbouw zijn geweest

Molo Camping