nu 33.00 plz voor camper, 2 personen en een hond. geen elektriciteit genomen. aanrader voor wie rust zoekt, wil wandelen en geen glamping zoekt.

marcfierens

Eenvoudige maar praktische camping. Eigenaren spreken geen Engels, maar de prijzen staan duidelijk vermeld op het mededelingenbord. We betaalden 30pln voor autocaravan plus 2 personen, maar zonder elektriciteit. Elektrisch beschikbaar voor 7pln. Mooie omgeving goed voor doorreis zou opnieuw bellen.

• augustus 2021

Leuke kleine camping, eenvoudig maar schoon en alles werkt. Vriendelijke mensen, veel ruimte en leuj sfeertje. Wij betaalden op 21-8-21 €10 voor camper, 2personen, hond, stroom en 2douchemunten (5min warm water) maar €10. Wc cassette legen kan ook..

• augustus 2021

Camping Tylawa