• augustus 2020

• juni 2020

Zeer mooie rustige plek met veel groen en natuur. Toegang met grote (8-9m) voertuigen smal maar mogelijk. Directe toegang tot het strand - prachtig strand.

• oktober 2019

Camping was gesloten toen wij er 6 okt laat aankwamen. Eigenaresse was zo lief ons toch te laten overnachten en heeft voor ons de elektra aangezet. Ze was verbaasd over de openingstijden (1jan-31 dec) die op deze app staan. Klopt niet. Het is een prachtig plekje zo direct aan zee in de boomgaard.

• augustus 2020

• juni 2020