Leuke Camping. Prijs klopt niet meer. Op dit moment is dat ongeveer 20 euro zonder stroom. Wel dicht bij het strand. Niet zo extreem toeristisch.

• juni 2019

Prijs is nu 19 euro. Het sanitair is vernieuwd en netjes. Internet werkte niet toen wij er waren. Krappe plaatsen en geluidsoverlast van de nabijgelegen weg. Wij vonden het duur voor wat geboden wordt. Toch een rustige nacht gehad, maar voor ons niet echt een mooie plek om te staan.

• juni 2018

Zeer vriendelijke ontvangst. Voeldoende en nette sanitair, speelplaats voor kinderen, niet ver van het strand en een kleine supermarkt dicht in de buurt.

• juni 2019

• juni 2018