volgens mij definitief gesloten geen camper te bekennen een grote modderpoel .

• december 2023

om een locatie op deze grond te hebben is het aan de opdrachtgever of naar mijn mening om steekpenningen te betalen, jammer Henri P.

• december 2023

Wij zijn hier naar toegetreden, was nog een plaats over, rondgekeken, maar nee niets voor ons. Alles op elkaar, toiletten en douches smerig. Je kan alles wel een camperplaats noemen.

Skendel

volgens mij definitief gesloten geen camper te bekennen een grote modderpoel .

Parque da Palmeira