Prima camping, wifi geen probleem. wij stonden vooraan op de camping. goede ontvangst bij de receptie. Met CCI card 25% korting.

diCale

Helemaal eens met de positieve beschrijvingen. Echter: de WiFi is knudde. Verder: een heel ‘agrarisch-biologische’ omgeving. Voor vogelaars een eldorado: de kraagtrapgans!

Bob-A10

Wat een leuke camping. je hebt er alles voor heel weinig geld. Blokken zijn geen overbodige luxe en je moet niet raar opkijken als de deuren van het sanitair niet goed sluiten; of het douchewater niet snel wegloopt. Maar alles is superschoon. Er is zelfs aan waslijnen gedacht.

Parque de Campismo de Castro Verde