1 ster omdat minder niet kan. schandalig dat dit een cp genoemd wordt. niets meer dan een stoffig plaatsje voor auto's in een achterafhoekje. advies: wegblijven!!

• april 2023

Ik was hier 14 april 2023. Of ik was fout of de toegang is afgesloten.

• maart 2023

ideale parking om het prachtige stadje te bezoeken, ook rustige overnachtingsplek waar je ook de honden lekker kunt uitlaten door naar het monument te wandelen. Overdag wel overlast van de bouwplaats vlakbij. Voor koffie en ontbijt is Residencia Rita top, ook voor brood te kopen.

• april 2023

Ik was hier 14 april 2023. Of ik was fout of de toegang is afgesloten.

• maart 2023

• Travessa da Quinta da Estrela